Krátké vlasy

15. února 2008 v 19:46 | Kells |  TS2 - Downloady
 

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Janina Janina | E-mail | 4. dubna 2008 v 19:50 | Reagovat

Nutnou obranu lze použít i v případě ochrany majetkových zájmů. Podle vydaných judikátů lze nutné obrany užít i když Vás někdo okrade a utíká s lupem pryč. I to je totiž považováno za trvající útok!!!!

2 Autor Autor | 16. dubna 2008 v 16:43 | Reagovat

Pokud je to skutečně tak, pak děkuju za upozornění!

3 petr3548 petr3548 | E-mail | 6. května 2008 v 8:36 | Reagovat

No já mam paralyzer SCORPY MAX, 26" kalený TELESKOPÁK a ještě jsem doobjednal 9mm plynovku (GLOCK 17), prtože mi neustále vyhrožuje něaký idiot s nožem, že mě obodá, zlikviduje, dostane, atd.

4 honzikd honzikd | Web | 13. června 2008 v 20:38 | Reagovat

Ano, není blbější nápad, než si zakoupit plynovku. Modelová situace: připletete se k nějakému problému, řekněme k rvačcce. vytáhnete plynovku, abyste uchránili svoje zdraví. Bohužel, protivník (oklamaný vzhledem Vašeho šidítka) hmátne pod sako pro svoji ČZ 75 Compact a problém je na světě. To se nedávno stalo jakémusi blbečkovi, řešícímu konflikt s taxikářem (taxikář měl tu pravou:-).

5 007 007 | 10. listopadu 2008 v 21:24 | Reagovat

rád bych poopravil několik Vašich tvrzení. Pokud lupič bude utíkat s Vašimi věcmi, lze se bránit i v tomto případě střelnou zbraní. Dokud útok neskončil ( pořád vlastní Vaše věci = útok ) například tím, že věci zahodí, lze se bránit popsaným způsobem. Nikde v zákoně není řečeno jak a čím se lze bránit proti jednotlivým zbraním ( naštěstí pro nás slušné občany ), takže i proti útoku lahví nebo pěstí se můžete bránit střelnou zbraní. Můžete se bránit čímkoliv tak, aby byla obrana důraznější útoku ( viz. několik judikátů ). Krajní nouze neodvrací útok, ale nebezpečí ( zásadní rozdíl oproti nutné obraně - viz. § 13 a 14 trestního zákona ). I u dalších věcí bych měl námitky, ale bylo by to na delší povídání.

6 Tomaš Tomaš | E-mail | 19. března 2009 v 19:36 | Reagovat

dobry den prosimvas chtěl jsem se zeptat potřebuji na plynovou pystoly zbrojni pas?a od kolika peněz ji seženu?prosim děkuji za odpověd

7 Jiří Růčka Jiří Růčka | E-mail | Web | 29. března 2009 v 11:22 | Reagovat

Studiem těchto zákonů se věnuji již druhý rok na vysoké škole ve Zlíně, proto musím reagovat na naprostou nesprávnost těchto vět v druhém odstavci a doporučuji je opravit.

ŠPATNĚ!! „Nutná obrana musí být totiž přiměřená, to znamená, že když na vás zločinec zaútočí nožem a vy ho postřelíte, půjdete opět pravděpodobně do vězení…“

SRÁVNÉ ZNĚNÍ JE:  „Obrana musí být silnější než útok. Lze způsobit útočníkovi i vetší škodu, než hrozila z jeho útoku. Není nutno se omezit na pasivní odrážení útoku a ustupování – lze i aktivní obrana, a nestává se tím z obránce útočník. „ Logicky, pokud by vás někdo mlátil, tak na něho už z fyziky musíte použít větší sílu, aby jste ho přemohli.

8 Jiří Růčka Jiří Růčka | E-mail | Web | 29. března 2009 v 11:52 | Reagovat

Horší by bylo, kdyby vás zločinec s nožem okradl, začal utíkat a vy byste ho střelili vaší legálně drženou zbraní do týla. O nutnou obranu by se v tomto případě nejednalo, protože už byste nebyli vystaveni přímo hrozícímu (nebo trvajícímu) útoku TAKY ŠPATNĚ. POKUD VÁM NĚCO VEZME, UKRADE MUŽETE TAKY POSTUPOVAT JAKO V NUTNÉ OBRANĚ.

9 ppp ppp | 17. listopadu 2009 v 20:43 | Reagovat

Janina je píča,která neví o čem mluví-tupá ženská

10 Ben Ben | 15. dubna 2010 v 17:45 | Reagovat

Jsi magor. Přečti si zákony a pak se vyjadřuj. Ben[9]:

11 já | 17. července 2010 v 22:42 | Reagovat

Janina má pravdu ty kokot...

12 mila mila | 3. září 2010 v 9:39 | Reagovat

Zkuste někoho zastřelit do zad i když vám ukradl celé Vaše jmění.Pak poznáte jaká je u nás judistice.Pak budete tady psát něco jiného.

13 pepe pepe | E-mail | 14. března 2011 v 15:27 | Reagovat

hele ja sem byl napaden romem dal mi pesti a jelikos byl starsi a silnejsi napral sem mu to peprakem ted to mam napsany na socialce ... muzu se zeptat dojde-li k dalsimu napadeni muzu pouzit paralizer?pokut mi tedy da pesti a ja mu dam ranu paralizerem bude to primerena obrana?

14 Tom Tom | 8. ledna 2012 v 22:22 | Reagovat

vlastním airsoftovou zbraň a jednou jse mi vloupal zloděj do auta a já ho s tou zbraní načapal zrovna když vylejzal okýnkem tak dostal plnou palbu automatickou AK 74M kde je razance skoro stejně silná jak u zduchovky z 2 metrů do ksichtu . skončilo to tak že já sem byl vyslýchán pro podezření z ublížení na zdraví a on mezitím skončil na chirurgii kde mu vytahovali 6mm keramický kuličky z ksichtu cca kolem 15 kulí . dle mého názoru není potřeba dělat zbroják uplně postačí obyč plynovka nebo airsoft

15 jaroslav  blazej jaroslav blazej | E-mail | 13. března 2012 v 5:58 | Reagovat

Meho psa napadnul pitbul.Stačí na obranu airsoftova pistole?

16 lukáš rejnek lukáš rejnek | E-mail | 6. dubna 2012 v 11:01 | Reagovat

to, co píšete je neznalost problému.... znám případ, kdy byl důchodce, který zastřelil kickboxera ponechán na svobodě a to ten kickboxer neměl zbran--prostě mu vyhrožoval zabitím a postavil se do bojového střehu..soudce uznal,že vzhledem k schopnostem kickboxera a jeho váze, mládí se důchodce opravdu cítil ohrožený na životě...... jinak pepřák je dobrý na zastrašení, ale potom nejlépe utíkat--zvlášt, pokud je jich víc. proti noži je možné použít pistoli a je to o.k.-protože v nutné obraně je pojem zjevně nepřiměřená.

17 Ajdam Ajdam | 8. května 2012 v 1:51 | Reagovat

Sem napište komentářTo je vsechno hezké ale sejmi koho chceš a čím chceš když máš peníze seš volnej.Bohužel nekecám a právní sistem moc neznám ale je to tak.Já žiju teda v česku no........

18 jakub jakub | 10. března 2013 v 13:03 | Reagovat

Jedině nůž..nosim po kapsách karambit od firmy cold steel..a když ho vytáhnu už samotný vzhled zastraší..o když umite bojové ůmění a do toho nůž.....

19 Jana Grew Jana Grew | E-mail | Web | 18. července 2013 v 8:48 | Reagovat

Slušná výbava, přesně tyhle věci jsem nedávno zakoupil v jednom šikovném eshopu. Souhlasím s tím, že by lidé měli mít možnost se bránit proti nečekanému násilí pro ti nim

20 Wilhelm Wilhelm | E-mail | 8. listopadu 2013 v 12:50 | Reagovat

Dobrý den, já se bránil slzákem proti cikánum a zjistil jsem, že  magistrátní úředníci i policajti ani neví co je to nutná obrana, a mají kecy, protože nějakou dávku plynu obdrželo i  jejich vnouče, které   šlo taky útočit. přitom  jsem ze tří možností  použil jednu: nejsem povinen  se nechat napadnout   notorickými útočníky, použití nože by bylo  nedostačující a nepřiměřené,  nuž jsem violil spray a  úředníci m%e poučujím, že když tak bylo dítě  neměl jsem se bránit vubec.   Tudiž, tako vé úředníky jenom označitz za zsujaté pitomce a dělat všechno, BY TO MíSTO NEZASTáVALI. Ale vážně, s výkladem nutné obrany na Slovensku jsou velké problémy, protože je vykládají povětšinou hovada od zelených stolu.

21 Wilhelm Wilhelm | E-mail | 8. listopadu 2013 v 12:51 | Reagovat

Sorry za překlepy.

22 Jurek Jurek | E-mail | 22. března 2014 v 12:21 | Reagovat

Přeji hezký de pořídil jsem si legálně paralyzér potřebuji zbrojní pas ???Je to typ:618 TYPE

23 Lenka Lenka | 1. června 2014 v 13:35 | Reagovat

V českém "právním" státě je to bohužel občas tak,že vítězí i bezpráví.Na jakého soudce narazíš,tak bude.Teorie je jedna věc,praxe druhá.Škola je o moc čestnější než život s lidmi pak,řada z nich nestojí vůbec za to.V krajní situaci je rozhodně lepší bránit se a zachránit si život.Šance na spravedlivý soud tu je větší a život by i za těch pár let kdyžtak stál.Podle mě je nejlepší střelit do nohy nebo zranit pokud to útočníka odradí nejde-li to po dobrém a zavolat hned následně záchranku.Ideálně minout důležité orgány ať při smůle v procesu nemusíte platit dlouhé odškodné.I když výše trestů je u nás sporná,kdybych byla soudce věřím takovéhle nutné sebeobraně spíš.Každopádně život stojí za to se bránit když je to nutně třeba.

24 Lenka Lenka | 1. června 2014 v 13:35 | Reagovat

V českém "právním" státě je to bohužel občas tak,že vítězí i bezpráví.Na jakého soudce narazíš,tak bude.Teorie je jedna věc,praxe druhá.Škola je o moc čestnější než život s lidmi pak,řada z nich nestojí vůbec za to.V krajní situaci je rozhodně lepší bránit se a zachránit si život.Šance na spravedlivý soud tu je větší a život by i za těch pár let kdyžtak stál.Podle mě je nejlepší střelit do nohy nebo zranit pokud to útočníka odradí nejde-li to po dobrém a zavolat hned následně záchranku.Ideálně minout důležité orgány ať při smůle v procesu nemusíte platit dlouhé odškodné.I když výše trestů je u nás sporná,kdybych byla soudce věřím takovéhle nutné sebeobraně spíš.Každopádně život stojí za to se bránit když je to nutně třeba.

25 David David | 27. července 2014 v 14:13 | Reagovat

Když je mi 15 let a vyběhne na mě třeba 90kilovej bezdomovec na vyší úrovni než já. Pude na mě pěstma tak ho nemužu udeřit ani boxerem ?? Není to trošku blbí myslim si že by se měl zákon kapánek změnit.... :-?

26 hisself hisself | Web | 18. června 2015 v 21:50 | Reagovat

rychla pujcka na op znojmo :-|

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama