Šťastnou cestu

15. prosince 2007 v 0:10 | Kells |  TS2 - Dodatky
Simové mohou podnikat, pořizovat si mazlíčky, vychutnávat si noční život a mnoho dalšího. Jedno jim však schází - nemohou cestovat. Ani nevíte, jak moc si touží odpočinout od každodenního stereotypu, který zažívají. Nadcházející datadisk vám konečně umožní poslat je na vysněnou dovolenou!


Tři různé destinace

Bon Voyage rozšíří vaše stávající sousedství o trojici prázdninových destinací, přičemž si klidně můžete vytvořit své vlastní. Jednotlivé destinace se vzájemně poměrně výrazně liší, zejména co se týče architektury staveb, ale hlavně a především nabídkou aktivit pro simíky. Určitě vás bude zajímat přehled těch základních, ve hře obsažených. Tak si poslužte:

Takemizu Village
Kombinace krásné scenérie, poklidného místa a delikátního jídla. Takemizu Village nabízí nerušený a uklidňující atmosféru pro rodinnou dovolenou. Naučte se místním zvykům a kultuře při prohlížení překrýsných památek.
Three Lakes
Plánujete opékání marshmallow pod širým nebem? Nebo hledáte příležitost vyzkoušet své dovednosti v házení seker? Three Lakes vám nabízí perfektní příležitost ,vyhledáváte-li a toužíte okusit outdoorové sporty. To vše v přírodě na čerstvém vzduchu.
Twikkii Island
Nebyli jste nikdy na pláži? Pak rozhodně nebudete chtít zmeškat dovolenou v destinaci Twikkii Island. Zaručeně vás oslní mořské vlny, vzrušující kultura a proslulý Pirátský Vrak. Přijeďte si užít parádní dovolenou!


Sbalte kufry, odlétáme!

Jakmile našetříte (dovolená není zrovna levná záležitost) dostatečný obnos simoleonů, tak můžete vesele sbalit kufry a opustit svá milovaná obydlí. Stačí prostřednictvím telefonu nebo počítače jednoduše zamluvit letenky. Můžete si zvolit termín začátku dovolené, její délku (max. sedm dní) a požadovanou cílovou destinaci. Kromě toho pochopitelně zvolíte členy rodiny, kterých se dovolená bude týkat, ale pozor pro batolata musíte zajistit chůvu - na dovolenou nemohou. Po naplanování již absolutně nic nebrání samotnému odjezdu. Pro simíky přijede taxi a doveze je na pomyslné letiště (ve hře není vidět) a simové odletí na vytouženou dovolenou.


Hotel, přechodným domovem

Asi je vám jasné, že se simové budou muset někde ubytovat. V tomto směru je zde hned několik možností. Jednak se nabízejí klasické hotely různých cenových hladin, ale také (a to je poměrně zajímavé) si budou moci pořídit rekreační vilu nebo domek. To zní zajímavě, nemyslíte? Nicméně zpátky k hotelům. Po příjezdu je nutné vybrat si pokoj, což je řešeno podobně jako v rozšíření Univerzita. Ještě před samotným "nastěhováním" se vaši cestovatelé musejí zapsat na recepci a nechat si donést zavazadla na pokoj. Pokoje není možné upravovat ve stavebním módu, což je více než logické, vždyť je to pro simy dovolená! Ještě se hodí zmínit jak probíhají platby celé dovolené. Tak tedy, platí se za letenku při zařizování termínu. Za pobyt v hotelu vám přijde účet domů, který simové po návratu splatí.




Suvenýry a šperky!

Další novinkou je přítomnost suvenýrů a šperků. Co by to bylo za dovolenou, kdybyste si z ní nemohli odvést suvenýry. S tím souvisí také nová interakce - vyfotit sima. Znáte to, co by to bylo za dovolenou, kdyby se simové nemohli fotit. Suvenýry bude možné vystavit či prodat. Těšit se můžete také na kupování šperků. Vybrat si budete moci z náhrdelníků, náramků, náušnic a prstenů. Nepůjde jen o dekoraci, ale o módní doplněk, který simové mohou nosit.


Pokračování v druhé části

Naše preview pokračuje v druhé části. Ta se týká zejména plavání simů, plážových aktivit, masáží atd.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 john john | 11. ledna 2008 v 22:52 | Reagovat

fuck of nazi !!

2 jack jack | 12. ledna 2008 v 1:05 | Reagovat

oh yeah this is a good idea.

3 jara jara | 15. ledna 2008 v 11:59 | Reagovat

Ničemu se nedá v současné době věřit, je to k zblití. Média podporují spolu s Antifou oblbování lidí, lži. Komunisti tu byli tak dlouho a co napáchali zla, ale stejně, vždycky jen NAZI jsou ti nejhoší. Komunisti jsou doteď nepotrestaní a žijou si v pohodě, nacistům dali tresty smrti nebo doživotí. Co dodat...

4 sadjew sadjew | 27. ledna 2008 v 4:12 | Reagovat

NAZIS ARE BEST!!!!!!!!!!!!!!

5 ?"?"?"?"?"?"?"?"?"?"?" ?"?"?"?"?"?"?"?"?"?"?" | 30. ledna 2008 v 19:11 | Reagovat

Autor tohoto ,dila, musi bejt nejakej ko??t , koukam ze mu asi nebude vadit obcasne zahajlovani a ani par holich lebek ve steinarkach .

6 Petr Petr | 31. ledna 2008 v 0:55 | Reagovat

ale autor prece nebrani nacky...jenom tvrdi ze je smutne kdyz raodby seriozni media berou jako spolehlivy informacni zdroj jakousi ultralevicovou bojuvku

7 ?"?"?"?"?"?"?"?"?"?"?" ?"?"?"?"?"?"?"?"?"?"?" | 1. února 2008 v 9:23 | Reagovat

Ale kdyz se podivas tak by se pak v zivote na nic neprislo jestli jsou treba NS u policie , vetsinou kdyz uz neco obevej tak uz to na strankach afa uz je treba i 14dni, takze ja s tim souhlasim , protoze neonacismus je velka hrozba a to nejen pro cikany ale i pro bile.

8 Autor Autor | 1. února 2008 v 20:04 | Reagovat

Neonacismus není žádná hrozba, jelikož neonacisti naštěstí nemají naprosto žádnou šanci podílet se na vládě v týhle zemi. Situace je ale horší v případě komunistů (anarchistů), kteří mají svou stranu (KSČM) v parlamentu. Nechci ani pomyslet na to, co by se dělo, kdyby tahle extrémistická strana získala většinu. Nechápu, jak je možné, že takhle nebezpečná a extrémní strana může být stále legálně u moci v zemi s naší minulostí. A už vůbec nechápu, proč má MF Dnes zapotřebí dělat ze sebe ty nejpodřadnější noviny tím, že spolupracuje s protidemokratickými a protistátními "bojovníky" z Antify. To, že všichni kromě policie vědí, že je armáda a policie infiltrovaná různejma extrémistama, je daný tim, že policie není schopná ani ochotná cokoliv řešit a vyřešit.

9 Guenhwyvar Guenhwyvar | E-mail | 3. února 2008 v 1:29 | Reagovat

vysvětli pojem demokracie, než si ji budeš zase brát do pusy

10 objektiv objektiv | 3. února 2008 v 17:24 | Reagovat

Autor: "Neonacismus není žádná hrozba, jelikož neonacisti naštěstí nemají naprosto žádnou šanci podílet se na vládě v týhle zemi."-přesto už od revoluce zavraždili na čtyři desítky lidí, zraněné už nikdo nespočítá, co teprv, kdyby se dostali k moci.

"Situace je ale horší v případě komunistů (anarchistů), kteří mají svou stranu (KSČM) v parlamentu". Netřeba komentáře, prostě si hlupák, co mele o něčem, o čem nic neví. Mezi námi, náckové mají s komunistama více společného než anarchisti, něco si o tom zjisti. Navíc dnes tvrdit, že KSČM je "nebezpečná a extrémní strana" může jen slepý nebo hlupák. Je jedno, co hlásají náckové a jaké mají symboly, ty bludy si většinou navzájem odporují. To, proč jsou společensky nebezpečnější než jiné subkultury je právě to enormní zbabělé a primitivní násilí a agresivita, která je i důvodem toho, že jim zbabělci jako ty lezou do zadku a radši útočí na dnes neškodné a směšné komunisty, což je mnohem více bezpečnější.

Závěrem: Úsměvný slint blbečka (nebo spíš užitečného idiota), co se chce za každou cenu zavděčit náckům a nekriticky přejímá nesmysly z jejich médií. Než něco napíšeš, zkus se nejdřív zamyslet, v tvým případě to asi bude bolet, ale přesto se o to pokus. Dále si pokus o daným tématu zjistit aspoň nejzákladnější informace, protože touhle žumpou se sice zavděčíš náckům, ale ti informovanější se ti budou smát a  ty nesmysly nebude brát vážně, takže potom je  celá námaha k ničemu. O objektivním náhledu nemá cenu psát, objektivita je pro zamindrákovaný blbečky a vlezprdele jako ty nepřítelem stejně jako lidský rozum.

11 Petr Petr | 3. února 2008 v 21:28 | Reagovat

objektiv: je vydet ze autor se strefil presne do cerneho kdyz te to tak vytocilo...zes kolem sebe zacal plivat jed a sprosta slova

12 objektiv objektiv | 4. února 2008 v 17:45 | Reagovat

Petr: :-)Netrefil se vůbec do ničeho. Tenhle článek je zmatená splácanina, ve které se opakují staré, už ohrané paranoidní a ukřivděné výlevy nácků a jejich řiťolezů. Sory, ale já nemám rád hloupost. Co nějakej věcnej argument?

Taky bych mohl napsat: je vidět, že AFA (nebo MF Dnes) se svými články trefila přesně do černého, když to autora tak vytočilo a  má stejně jako spousta dalších blbců potřebu brečet na netu a ventilovat  zde svoji paranoiu a hloupost v připitomělých článcích.

13 Autor Autor | 5. února 2008 v 13:02 | Reagovat

Náckové nejsou až tak nebezpeční právě kvůli jejich primitivnímu násilí, díky kterýmu nemůžou získat vliv na moci v týhle zemi. Jejich agresivní cíle jsou všeobecně známý, protože náckové se je nijak nesnažej skrejvat a maskovat.

Komunisti i anarchisti se snažej působit seriózně, což je daleko nebezpečnější. Je to stará komunistická taktika, kterou použili už ve 40. letech, kdy naslibovali hory doly, lidi jim tehdy uvěřili a po převzetí moci začali komunisti dělat něco naprosto jinýho než co slibovali. Všichni to známe-zabavování soukromýho majetku, zákaz soukromýho podnikání, vyvražďování politickejch odpůrců, stavění železný opony a odříznutí ČR od zbytku světa. Pořád nechápu, jak může mít KSČM (levicově extrémistická strana) podíl na vládě v zemi s naší komunistickou minulostí?

Jsem pro zákaz KSČM, pro stíhání propagace jejích symbolů, pro postavení komunistického pozdravu "čest práci" na úroveň nacistického pozdravu "sieg heil". Jsem pro reformu soudnictví a pro vyházení soudců s komunistickou minulostí, stejně tak policistů a dalších lidí s komunistickou minulostí, kteří mají podíl na rozhodování o osudech druhých. Stejně tak jsem pro stíhání dosud nepotrestaných komunistických zločinců, pro jejich odsouzení a poslání do vězení bez ohledu na jejich věk.

Myslím, že na vulgární mišuge typu "objektiv" nemá cenu reagovat.

14 Dádinka Dádinka | 5. února 2008 v 15:28 | Reagovat

objektiv: Ahojky, chtěla bych se zeptat, odkud jsi čerpal informaci, že neonacisti od revoluce zavraždili na 40 lidí, jak to píšeš v komentáři číslo 10, druhý řádek??? Já jsem slyšela, že jich bylo sotva patnáct, tak nevím, co přesně je pravda? Jsi velmi informovaný a proto bych se od tebe ráda dozvěděla, kolik lidí zabili od revoluce Rómové? A kolik jich okradli? Děkuji za odpověď. Dáda.

15 Petr Petr | 6. února 2008 v 14:02 | Reagovat

Objektiv: podle me neni antifa o nic mene nebezpecna nez narodni odpor....ideoologie kterou antifa hlasa je nekde na pomezi anarchosindikalismu, libertinskeho komunismu atd... to sou vsechno ideoologie ktere se sice verejne distancuji od bolsevismu a tvrdi ze to nebyl pravy komunismus (coz opravdu nebyl) ale jejich vlastni ideoologie se nicim prilis zasadne nelisi abychom je proste nemohli oznacit za vobycejny komouse....cemuz nasvedcuje i to ze prvni antifasistickou akci zalozila nemecka komunisticka strana

a jak jiste vite komunismus ma na svedomi dvakrat tolik obeti jako nacismus (pokud budu valecne obeti pocitat za obeti nacismu)

takze tu proti sobe stoji ti co proti sobe stoji uz od zacatku minuleho stoleti....rudi a fasouni

ja osobne sem pevne rozhodnut nefandit ani jedne strane a jejich spinavy populismus me nepresvedci

16 objektiv objektiv | 6. února 2008 v 16:20 | Reagovat

Petr: Jak už jsem psal, o tu ideologii moc nejde. Řadu těch antivšechno anarchystů tvoří revoltující studenti a zlatá mládež, která z toho časem vyroste a nakonec začne pracovat ve firmách, jejichž pracovní náplň tak rádi krytizují. Ono to k tomu mládí tak nějak patří, rebelství bez příčiny. Anarchysmus je utopie a myslím, že to ví i sami anarchysti. A co se týče pouličního násilí proti nezúčastněným lidem, uznejte, že tady mají jednoznačně navrch náckové. Hlavní náplní tohoto hnutí je násilí a tak láká rváče a násilníky, jednoduše řečeno.Typickej áčkař váží 60kg i s postelí a je na něm evidentně vidět, že to není rváč. Co se týče srovnávání ideologií nacismu a komunismu, nemám rád přepočítávání na mrtvé. U nás náckové zabili mnohem méně lidí než komunisti. V Rusku fašisti nevládli, takže s čím to srovnávat. Navíc řada komunistů vám řekne , že stalinismus nebyl komunismus, ale fašismus( i Musoliny prohlásil, že Stalin je vynikající fašista). A země jako Rusko nebo Čína mají v každé revoluci velké oběti, tam lidský život nikde neměl velkou cenu. A co třeba náboženské války? Jak se díváte na církve? A co nacionalismus, což je dle mě nejčastější příčina všech světových konfliktů.

Jinak nemám rád žádné totalitární ideologie. Ale nemám rád ani jednoduchá srovnávání nesrovnatelného v rámci politické korektnosti.

Dádinka:Ahojky. Já napsal  "na čtyři desítky lidí", tzn. jako přibližně, je to můj odhad. Pamatuju si řádění hololebců v devadesátých letech, která byla na mrtvé dost plodna, a o tuhle scénu se zajímám. Tenhle údaj zazněl v jedné statistice, na zdroj už si nevzpomenu. Ale je možný, že počet bude nižší, každopádně jako subkultura zavraždili náckové lidí nejvíc. Co se týče cikánů, fakt nevím, stejně jako nevím, kolik lidí zavraždili modroocí blondýni, katolící, protestanti, židé apod.

Autor: Myslím, že jednodušší mišuge jako ty skutečně nemá cenu komentovat.

17 rytir rytir | 7. února 2008 v 20:04 | Reagovat

chacha

18 rytir rytir | 7. února 2008 v 20:12 | Reagovat

Lidi rychle se proberte nebo tady budou nacisti jednou vrazdit vas!!!!Copak jste slepy a hluchy?Staci jen sledovat co se deje kolem.Ja jsem krestan ,ale budu volit komunisty ty jediny na ty vylyzany paka platej.Fasisti nevrazdej jen cikany a zidy ,ale uz vrazdej i nase deti .Budem k tomu mlcet vecne?A co nejake lidstvi copak jsme se uz uplne vdaly nadeje na lasku k bliznimu svemu?Tady nejde o rasizmus tady jde o myndraky zakomplexovanych jedincu.

19 rytir rytir | 7. února 2008 v 20:15 | Reagovat

At si neonaciste uvedomi to ,ze i oni budou jednou souzeni tim nejvysim.

20 Petr Petr | 8. února 2008 v 13:24 | Reagovat

Rytir: no tak ted mam vazne pochybnosti o vasem dusevnim zdravi

nejen ze chcete volit rude vrahy ale navic jenom proto abyste se zbavil jinych vrahu

nevadi vam treba ze komuniste silne potlacovali vase krestanstvi a napriklad zamerne nicili klastery, kostely atd??

krome toho krestanstvi se svym upalovanim carodejnic, krizovymi vypravami atd.. take statisticky nema te lasky k bliznimu o moc vic

21 161Anti-Naz161 161Anti-Naz161 | 8. února 2008 v 17:53 | Reagovat

Autor:,,,,,Komunisti i anarchisti se snažej působit seriózně, což je daleko nebezpečnější. Je to stará komunistická taktika, kterou použili už ve 40. letech,

Todle mohl napsat jen idiot!!  ve 40. letech zuřila válka,,,tak ke komu by chtěli působit  seriózně. ses fakt vejr.

22 Autor Autor | 8. února 2008 v 21:43 | Reagovat

Válka dozuřila na podzim roku 1945, komunisti převzali moc v únoru 1948, takže měli něco přes 2 roky na to jejich "seriózní" působení a slibování.

23 rytir rytir | 8. února 2008 v 22:23 | Reagovat

Vazeny Petre!ja jsem na rozdil od vas komouse zazil jsem rocnik 1966 !A dusevne jsem docela v poradku .Ja jsem jen daval priklad s temi komunisty.Jestli jste to vzal po svem tak je to pouze vase iluze,Chtel jsem jen rict ,ze na takove zlo je dobre vsechno !Zazil jsem i komunisticky kriminal kvuli nazorum,ale citim ,ze to neni nic proti tomu co bi vam udelali tito lide ,kdybi se dostali k moci.A nemyslete si z¨,ze kdyz tady napisete ,ze jsem dusevne chory ,ze vam stoupne sebevedomi .I kdyz jste si to scela jiste myslel v tu chvili ,kdyz jste me to psal .Myslim si ,ze jste velice mlady clovek ,ktery se snazi prosadit tim ,ze si mysli jak si dokazal ,ze on je ten nejchytrejsi.Ale tak to bohuzel v zivote neni panacku .Vzdycky se najde nekdo chytrejsi nez jste vy a cim driv se s tim smirite tim lip!Ale jelikoz jsem clovek miru milovny tak vam preji v zivote vsechno dore.A myslim to uprimne.A ne jako p.Gross!Tak priste az mi budete chtit neco zdelit tak muzete samozrejme ,ale v ramci slusnosti hulvatu a primitivu je na svete dost a snad nechcete ,abych vas zaradil mezi tyto !Preji vam hezky den

24 bart bart | 9. února 2008 v 1:52 | Reagovat

Pryč s náckama z naší země!

25 rytir rytir | 9. února 2008 v 8:44 | Reagovat

Je to velice jednoduche.Jsem bud clovek zly nebo naopak nic jineho v tom nehledejte.A ja jsem jeste neslysel ,ze bi fasizmus nebo komunizmus prinesl neco dobreho lidskemu rodu.Kdyz je mi na ulici nekdo neprijemny tak ho kvuli tomu jeste nemusim zabit.A.kdyz dela svinarny tak se k tomu taky nebudu stavet zady to je jasny .A je jedno jestli je to cikan nebo bilej.Zla je lidi na svete az az tak se pojdme radeji smat a budme k sobe dobri.Ti hazlici se utlucou sami verte mi!!

26 rytir rytir | 9. února 2008 v 8:59 | Reagovat

A jeste neco .Nedavno zabil jeden clovek druheho .A proc? Ano myslim tim toho hocha v Pribrami.A co se tim vyresilo ? Jen to ,ze rodice toho hocha budou do konce zivota smutni ze straty sveho syna.Zmareny mlady zivot,A kvuli cemu ptam se.Lidi uz procitnete!Dulezity je prece lidsky zivot a ten nebo ten nazor.

27 Petr Petr | 9. února 2008 v 12:23 | Reagovat

Rytir: no to tedy prominte ale kdyz clovek ktery zazil ten "realny" komunismus a dokonce pry sedel ve vezeni za nazor? rekne ze by opet volil komunisty....to podle me zcela urcite neni projevem dusevne zdraveho jedince....takovy jedinec totiz zpravidla ma pud sebezachovy a netouzi pod sebedestrukci

sem sice o nejakych deset let mladsi nez vy ale komunismus sem zazil take a nez bych ty rude zrudy znovu volil to bych si raci usekl ruku

28 rytir rytir | 10. února 2008 v 19:00 | Reagovat

P. Petre ! Mate pravdu ja pred vami smekam .O komunizmu nevite nic jelikoz jste mel v r.89 nejakych 13 let.To za prve a za druhe s tim dusevnim zdravim to uz neni aktualni.A jiz jsem na toto tema odepisoval.Zrejme vam jde opravdu je o vase narcistvi .A na to vazeny pane nejsem zvedav.Ja komunisty taky nesnasim protoze me mucily takze me tady nedavejte lekci z komunistycke historie.Ja jsem to napsal jako priklad .Ano mel jsem to napsat troch jinak .Uznavam!Ale o komunizmu  bez urazky mi nic nepiste jelikoz nemate vzhledem k svemu veku na to pravo.Vy to znate jen z doslechu!Takze brzdete.Muze se snad schodnout na tom ,ze fasizmus a komunizmus je stejne zlo.Co vy s tim chcete delat ? Hadat se semnou ohledne dusevniho zdravi?To je dost malo nemyslite.To jste takovy perfekcionista  a nic jste v zivote nerekl spatrne? Tak to jste Genius :Tak co potom delate na techto strankach ptam se .Zamozremne jste me mohl kritizovat na to mate pravo ,ale nemate pravo me soudit a urazet.Nebo si mam myslet ja dusevne chory clovek ,ze jste bud primitiv nebo hulvat.

29 Petr Petr | 11. února 2008 v 19:23 | Reagovat

Rytir: no ano prozil jsem mensi cast komunismu nez vy....a presto si myslim ze ho muzu celkem dobre posoudit (a odsoudit)

krom toho vy jste prece taky nezazil fasismus....znate ho jen z doslechu a jste presto presvedcen ze je spatny....jaky je v tom rozdil? mate to jen z doslechu

a presto vam nepisu abyste o fasismu nic nepsal protoze na to nemate se svym vekem pravo....nejsem totiz pokrytec

uznavam ze jsem pouzil ponekud ostrejsi retoriku ve spojistosti s vasim dusevnim zdravim ale vzhledem k tomu ze jste prohlasil ze hodlate volit komunisty, navic kdyz vas udajne veznily.....proste to nedokazu pochopit jinak nez ze to opravdu neni normalni

30 rytir rytir | 11. února 2008 v 19:55 | Reagovat

P Petre .Akceptuji.Ja jen ,ze to co se tady dnes deje se mi prici .Vzdyt fasiste tady vrazdily nase lidi a dnes tady jejich vnuci hajluji tak to se mi nelibi.Narod ano !!!!Ale ne s fasistickou ani komunistickou tvari.

31 AFA Bystřice pod Hostýnem AFA Bystřice pod Hostýnem | E-mail | 21. února 2008 v 8:41 | Reagovat

to co tu píšete je k smíchu.. Antifa není jen nějaká hra dětí kteří by si chtěli jen bouchnout do svého nácka ale je to boj proti zvrácené ideologii těchdle lidí.. jo a ANTIFA nemá nic společného s těma zasranejma komunistama... v antifa jsou převážně anarchisté ale to také není pravidlem je tam i mnoho lidí kteří nejsou anarcháči a chcou bojovat za správnou věc.. kdyby tu AFA nebyla tak by tu těch nácků byla kurevsky víc.... s pozdravem Antifa bystřice pod Hostýnem

32 rytir rytir | 23. února 2008 v 10:03 | Reagovat

Bystrice.To je fakt!!

33 88 88 | 24. února 2008 v 11:59 | Reagovat

88

34 99 99 | 25. února 2008 v 16:08 | Reagovat

99

35 J@ J@ | 11. dubna 2008 v 20:06 | Reagovat

Asi takhle:

Stop nazi!!!

Antifa je živá, nackové bojte se!!!

36 belko belko | 17. dubna 2008 v 8:46 | Reagovat

negry,židy,cikány vem si to k sobě do bejváku debile a mužete si hrát na honěnou

37 Hanss Hanss | 26. dubna 2008 v 16:36 | Reagovat

rytir, : na to že jstezažil komunismus tak se chovate jak vul protože komunusti cirkev nesnašeli narozdil od nacistu kteři ji tolerovali.

Ostatni: Nevím o co van furt jde kvuli par NS aspon chcou aby naše země měla nakou uroven ne jak ubohé bojuvky AFA ktere chcou všude drogy přistěhovalce atd, kdo to ma furt živit jde vidět že v AFA jsou hlavně studenti kteři nevi co je to prace a nevi jaký hnus je když dostanou vyplatní pasek a tam maji strhané obrovske častky peněz z kterych se platí azylanti cikani a dalši takovi paraziti jsem sice starši ale fandím těm co jsou proti komunistum komunismus je peklo.

38 14 14 | 26. dubna 2008 v 16:44 | Reagovat

Smrt všem Afa je to hnus zfetovan luza 1.větna se uvidí kdo s koho.

39 Hofi Hofi | E-mail | 30. dubna 2008 v 1:36 | Reagovat

ILOVE YOU NAZI.

40 J@ J@ | E-mail | 30. dubna 2008 v 13:53 | Reagovat

nebejt tam to nazi, tak řeknu, že ti přeskočilo, ale takhle řeknu, že si totální debil!!!

41 I not ANTIFA´S CHILD I not ANTIFA´S CHILD | 15. května 2008 v 22:30 | Reagovat

ANTIFUCK

42 haha ha haha ha | 1. července 2008 v 15:01 | Reagovat

No, když tady vidim jednu pleš za druhou, jak svorně vyřvávají něco o vyfetované AFA, komunistech apod., musím nějak reagovat.

Ano AFA je levicová, ale není to podmínka vstupu do této organizace. Prostě to tak je, že veliká část lidí v této skupině je orientována na tuto stranu. Rozhodně ale nesouhlasí s komunismem , resp. stalinismem.

A jestli jsou to fetky? Rozhodně ne! Většina jsou tzv. straight edge, teď se o to pokouší i nazi. Jasně znám AFA co hulej nebo pijou. Ale znám i nazi co jedou třeba v peří.

Jinak uznávám, že co se týče propagandy a prostředků boje je toorganizace mnohdy na stejné úrovni jako třeba NO.

Na závěr bych rád pozdravil všechny jelita národa a popřál jim nic než nádor.

43 Sudety 88 Sudety 88 | 2. července 2008 v 16:09 | Reagovat

antifa jen dělá machry a hrozně kecá jak by nás rozkopaly. ale skutek utek když v noci potkáme nějaké levičáky tak nám říkaj že se nechtěl mlátit a radši zdrhnou. před časem se mně a mým kámošum stala krásná věc: byli jseme čtyři šli jsme z hospody a potkali jsmes jedenáct levičáku a tak jsme se proti nim rozeběhli a oni se rozutekli po městě tam kde byli kamery aby nedostaly přes držku. tak tady to máte furt děláte machry na internetu ale ve skutečnosti jste naprosto posraný . tak vám zkazuji: Antifa ha ha ha všichni levičáci skončí v plynové komoře

44 Christiane161 Christiane161 | E-mail | Web | 15. července 2008 v 22:42 | Reagovat

Tak fajn no, pro ty jelita národa (jak psal/a [42] haha ha, 1.7.2008 15:01) bych jenom poukázala sem http://www.antifa.cz/26-mteorie-na-e-postoje.html pač o něčem kecaj a ani nevědí o čem... jinak přeju normálním lidem (tj. všem krom těch uhajlovanejch jelit;)) příjemně strávený dny bez nazi;)

45 rytir rytir | 31. července 2008 v 20:52 | Reagovat

Zdraviv vsechny!jsem opravdu nastvanej.Kdyz jsem se dnes podival na tn .Jaj nejakej vyholenej blbecek tvrdil ,ze cikan vesely je vul a ze nema dostatecnou slovni zasobu.Tak s tim bych jeste souhlasil,ale kdyz narodni strana chce aby cikani odleteli do indie tak to uz je moc.Oni si mysli jak jsou hrozne inteligentni atd......atd....A tim ,ze budou ponizovat a urazet jedince????Je fakt ze bi cikani meli mit ve svych radach jedince ,ktery bi je zastupoval  lepe nezli p.Vesely co se tyce komunikace a rekl bych snad i te inteligence.Ale to jeste neni duvod vyhanet cikany co jsou v cr a v evrope vice nez 1000 let.To jen naokraj neco z historie .Koho chteji vyhanet oni si rikaji citi slovane??? Tak to by meli vedet ,ze se tu krizovaly v dejinach narody celeho sveta.A dokonce tu v 12 stoleti bily i Mogolove .Taze kdo me chce tvrdit ,ze je na sto procent slovan??Ja vydim narodni stranu jako chudaky ,kteri masji komplex menecenosti a tim padem si to snazi ventilovat na narodnostnich mensinach.Nerikam ze  jsou cikani svati ,ale to je i na opak tak jaky je v tom rozdil? Ptam se?Ja si myslim ,ze je to tak ,ze proc ukazovat na svoje nedostatky ,kdyz tu mame ty cikany ne!!To je ubohy a velice primitivni a sveci to o inteligenci naroda.Kdybych se zeptal nejakeho nacionalisty kdo byl jeho predek pred 300 lety tak by to vedel  1 z 1000.To rikam proto ,ze mohl byt treba i zid zejo neboi turek.ALE TO ONI NEBEROU V UVAHU.Protoze nenavidet nekoho je tak prijemne a plne extaze ,ze? a kor v davu.Takze podobne smislejicim s NS vzskazuáji: prectete si dejiny vy mrzka luzo!!!! A JESTE NECO ONI VAM TO CINANI JEDNO VYSVETLEJ TEN RASIZMUS.ALE TO VY SI NECHATE SESIKMIT OCI ZE.TAK JAKO VZDYCKY V HISTORIJI NEJDRIV TLESKALI CESI 300 HAVZBURKUM PAK NEMCUM TES RUSUM NO A ABY NEBILO SMUTNO TAK NYNI AMERICANUM NAROD KDE VITR TAM PLAST.TAKOVY JE CESKY NAROD .VASE DEDY TADY GERMANI VRAZDILY A TED TADY HAJLUJETE ??? OMLOUVAM SE ROZUMNYM LIDEM.HOLD ZLA JE KOLEM NAS STALE JESTE DOST.JA SI MYSLIM ,ZE SE FASISTI BUDETE JEDNOU SMAZIT V PEKLE ZA TO ZLO CO KOLEM SEBE SIRITE.TA SPITUJTE SVE DUSE DOKUD JE JUESTE CAS!!!!

46 rytir rytir | 31. července 2008 v 20:59 | Reagovat

OMLOUVAM SE ZA PRAVOPIS MAM ROZBITE BRYLE TAKZE SPATNE VYDIM NA KLAVESNICI.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama